Städning

Idag städar vi. Min sambo får klättra upp på bjälkarna med damsugaren.
Det klarar inte jag! Jag håller mig på "backen".♥


Som du ser har vi högt i tak!

Vill du ha 1 miljon besökare? tryck på den här, och följ instruktionerna!

Sen Siolia    Hjälpte mig med min blogg, för 6 veckor sen har jag haft
över 2000 besökare på min blogg.  Jättekul tycker jag, eftersom jag lägger
ut många av mina bilder,
Kul att ni vill se dom.

Sen jag började blogga, i september, och fram till jag fick hjälp
med bloggen 5 månader, hade jag ca 2000 besökare, lika många, som på 6 veckor!



Min andra blogg Nettans ViktResa ...)*


Dela


Kommentarer
Postat av: Siolia

Vad roligt att dina läsare har ökat, och inte bara lite heller! :D Såklart jag hjälper dig! Jag tycker det är roligt bara. Men ibland tar det lite längre tid. Haha. Men bra att du har tålamod.

2009-03-02 @ 19:08:10
URL: http://siolia.blogg.se/
Postat av: Stina-Hemma på Landet

Vad högt till tak. Skulle killa i benen om jag hade trillat upp där kan jag säga.:-) Kram

2009-03-02 @ 19:08:56
URL: http://hemmapalandet.blogspot.com
Postat av: Pialotta

Okej jättekul, men var finns alla kommentarerna.. tittar de bara in och ser sig om.. går ut igen .. skriver inget om att de varit där eller vad de tycker om blogginlägget.. bilderna eller annat?

Det där kan jag vara utan .. bryr mig inte om jag har 20 eller 200 på en dag.. de där som verkligen bryr sig skriver några ord i kommentarerna i alla fall..

Min åsikt:-)

Nu har jag bytt tillbaka till min gamla Kafferast igen.. varför kan du se på mina bloggar..

tack för rara ord på min fotoblogg:-)

Ha de..

2009-03-02 @ 19:15:30
URL: http://kafferasten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0