Fortfarande KALLT!

Här i Jämtland har vi i dag - 16 grader, SOLEN skiner, och jag ska ut på en promenad.
Har varit inne ett tag, vi har ju haft  mellan - 25- 30 grader, BRRRR.

Den här bilden är tagen inifrån på altan, is kristaller på fönstret.

fåglarna behöver mat också!! Glöm INTE att mata dom!
Den här talgoen håller till utanför oss,

MYCKET snö har vi också fått.

Den här bilden är tagen utanför oss, det är " våran" sjö där borta.
Alsensjön.


Min andra blogg Nettans ViktResa ...)*


Dela


Kommentarer
Postat av: Inger Maryissa

Här i Stockholm är det också här där jag bor 16 minusgrader och solen lyser över det vackra vinterlandskapet.



Fina bilder !

Så vackert med iskristallerna och den lilla söta fågeln vid matbordet.

Själv vågar jag inte mata småfåglarna för då kommer duvorna också,

och det vill jag inte, för jag hade såna otroliga problem med dem för ett par år sedan.

då de smutsade ner min balkong något så otroligt, och vill inte att det ska hända igen.



Ha en bra dag och helg.

Kram

2010-01-09 @ 14:32:23
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: Tilde

Fantastiska bilder du fångat... Kram Tilde

2010-01-09 @ 19:28:35
URL: http://tildestankesmedja.blogspot.com
Postat av: annette

Visst har det varit lite väl kallt ett tag, men otroligt vackert, och idag har vi bara minus 8 och sol skall det bli sägs det, så nu skall jag sätta fart här hemma så jag får vara ute hela eftermiddagen.

Du bor så vackert,måste vara underbart att vakna upp och njuta varje dag. Att sedan kunna fånga så fina bilder på fåglar är ngt jag drömmer om, men dom flyger iväg när jag kommer;)

Önskar Dej en God Fortsättning på 2010!



annette

2010-01-10 @ 08:48:45
URL: http://anesas-bildblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0