Lite mer barndomsbilder!!


Här sitter vi i min systers och mitt rum, ganska trångt men väldigt mysigt.
Det är jag som sitter längst fram, och min syster Ingrid i mitten. Jag sitter knät på min "kille" Janne.
Som jag var väldigt kär i då.
Dom andra heter Nisse och Kalle. Året ? kanske 1965

Här är jag 1964, bilden är tagen i en kortautomat, som var väldigt populärt då.
Klänningen jag har på mig, har ett s.k OP mönster.

Jag var och såg Beatles LIVE. vi hade en plats ganska långt fram.
Men innan föreställningen var slut , stod vi längst fram, och skrek för fullt!!

Jag tyckte dom var bra, men min favorit var ELVIS.


Min andra blogg Nettans ViktResa ...)*


Dela


Kommentarer
Postat av: Eva

Vad söt du är. Den pliserade kjolen känner jag igen. Pratade om Op och pop mönstret igår med en tjej på bussen som hade kråksparkar på sin eyeliner. Min favorit var Elvis innan The Beatles kom. Såg Rolling Stones för min kompis gillade den. Kul med dessa kort. Har också kvar kort, men ingen scanner.

2010-03-31 @ 13:27:20
URL: http://www.venusgreenhouse.blogspot.com
Postat av: Inger Maryissa

Så otroligt mysiga bilder och så kul det måste vara att ha dem kvar.

Och ett så fint foto på dig !!

och visst är det en rosett du har baktill i håret. ( om jag inte ser fel ;-)

Kommer ihåg att ett tag på 60-talet var det modernt med sådana.

Mysiga minnen.

Kram

2010-03-31 @ 15:30:00
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: Babs

Vilka underbara bilder, frisyrerna, kläderna ja allt. :-d

För mig var det oxå Elvis och fast Beatles kom så har jag alltid behållit "The King" i mitt hjärta.

Jag var oxå och såg Beatles live men inte har jag biljetten kvar inte!

Kram!

2010-03-31 @ 17:03:59
URL: http://www.hanky.se/babs
Postat av: yvonne

Jag tror att det inte var 1965, jag tror mer på 1964. Jag kommer ihåg dessa killar set ena lekte tillsammans med mig, barbie dockor

2010-03-31 @ 17:55:18
Postat av: annette

Det var tider det, sklijer nog inte så många år mellan oss, känner igen mej i Dina bilder, har dock inga egna, fotades inte så mkt i min krets då;)



Tittar in för att önska Dej en fin helg!



GLAD PÅSK!



Kram //annette

2010-04-02 @ 09:15:35
URL: http://anesas-bildblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0