Älgjakt och vy från bygden!

Ville visa några bilder från Älgjakten!

Idag blev en ÄLGKALV skjuten.  Här är det min gubbe, och några andra gubbar som tar av skinnet på älgen.



Medan jag stod där och tittade, kom en rovfågel  flygande!

Jag tog och provade mitt objektiv 40- 150 mm, där jag stod så är det några km till kyrkan.
Men tycker att bilden blev ganska bra ändå.

Den här bilden , stod jag på en liten annorlunda plats, och det var lite senare på dagen.

Ha det så gott alla! och trevlig helg // Nettan


Min andra blogg Nettans ViktResa ...)*


Dela


Kommentarer
Postat av: Susanne

Fantastiska bilder!! Den sista på kyrkan och dess omgivning är verkligen jättevacker!! Kram och trevlig helg=)

2010-10-21 @ 22:49:57
URL: http://www.nattsyrran.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0