Resan till Turkiet!

En VÄLDIGT härlig och Mycket varm resa!
Här kommer lite bilder där ifrån.

Här är vi nere vid stranden.

Här sitter jag med min väninna och dricker kaffe vid Chockladhuset i Alanya.

Här är pool området vid vårat hotell.

Vår middag den här kvällen! Räkor och lite smått och gott.

Buffen på hotellet! Det var VÄLDIGT mycket mat.  Och vi som bara kunde äta JÄTTELITE av den.
Efter rätt hade vi både lunck och middag. Men vi åt bara frukt då. Det fanns både tårtor och andra
söta kakor.

Vi hade en en underbar resa som innehöll både MASSAGE, flera gånger i veckan. FRISÖREN, MANIKYR,
mycket VÄRME , SOL och mycket VILA! Träffade också många trevliga människor.


Min andra blogg Nettans ViktResa ...)*


Dela


Kommentarer
Postat av: Eva

Vad roligt för dig och din väninna. Det ser helt fantastiskt ut.

2010-09-25 @ 11:21:40
URL: http://www.evajonasson.com
Postat av: Monica

:-)tänk om jag fått vara med....ser underbart härligt ut. Välkommen tillbaka till verkligheten kram Monica

2010-09-26 @ 00:10:04
Postat av: Anna Wallin

Härliga semesterbilder mamma...

Längtar att åka någonstans jag med men var sak har sin tid!

Underbart att du har haft så trevligt med god mat och trevliga möten med nya människor!

Kram Anna W

2010-09-26 @ 09:40:52
URL: http://wallinsdesign.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0