TESTAR!!

Nu har jag köpt en produkt för ÖGONFRANSARNA.


Det är meningen att fransarna ska växa av det här...
Jag tänker prova 4-6 veckor. Så får jag se om det blir någon effekt?

             

Så här ser mina ögonfransar ut i dag, visar hur det blev
efter de här veckorna.
Det finns en annan produkt som är MYCKET dyrare,
Som heter New Lash. Jag provar den BILLIGARE varianten.

Om det är någon av er som har provat den jag provar ELLER den
dyrare, så kan du väl tala om det för mig.


Annars är det packning som gäller hos mig, jag åker ju
ner till Göteborg med omnejd nästa vecka.
Lite svårt är det att packa, vi här i Jämtland har ju lite kyligare.

Sen ett lite annat problem, eftersom jag har gått ner så mycket i vikt,
är det svårt för mig att välja vilka kläder jag ska ta med mig.
Kan INTE ha dom jag hade förra sommaren.


Våren är vacker här i Jämtland, men önskar mig lite värme nu.
som jag hoppas på att det blir där nere.
******************************************************

Sen hoppas jag att "våran" talgoxe har lagt sina ägg,
när jag kommer hem igen, så vi får följa
äggen som blir ungar.


Vi har en Webbkamera i holken, så vi ser dom,
än har det inte blivit några ägg.
Men så fort det blir så visar jag dom!



Ha det gott alla, ett gott skratt förlänger livet!
KRAM // Nettan



Min andra blogg Nettans ViktResa ...)*


Dela


Kommentarer
Postat av: Pialotta

Jag har ingen aning om den funkar.. men testa kan man ju.. jag är oxså så där.. testar ett par tre veckor ser jag ingen ändring.. så strunt samma.. förpackningen åker i papperskorgen ;) Det mesta är rena rama bluffen.. men Pantoten tror jag på lite sikt kan ge bättre hud/hår och naglar.. testar just nu :)

Trevlig tid i Valborg då . Kram

Ps. Ett råd gå nu inte ner för mycket.. Inget kul med för mycket skinn som hänger ..Ds

Postat av: christina

ej, vad roligt att du ska ner åt Göteborgshållet! Jag är ute i bloggvärlden bla för att markandsföra min bok, Himmel och Pannkaka! -Socialsekreteraren som gick in i väggen. I boken får man följa mig nära under 11 års preocess. Kanske kommer folk att känna igen sig. Om du vill kan du läsa mer på denna länk. http://www.litenupplaga.se/771. Jag kommer förhoppningsvis ha mer tid för annat nu, tex att blogga. ha en fin Valborg o Första Maj! /Christina

2011-04-29 @ 17:46:13
URL: http://christinaahl.blogg.se/
Postat av: Synnöve

Hallå Snuppa.

Så kul att fara ner till Göteborg nu. Hoppas det blir en skön tid där.



Ser isen ligger hos dig ännu. Men snart är den borta den med.



Kläder är ett elände. Vare sig de är för stora eller för små.

Men det löser du fint det tänker jag.



Nu är det i alla fall sängdax för mig. Ska sova några timmar och det ser jag fram emot.

Kramen och ha det skönt idag nu.

Synnöve.

2011-05-01 @ 06:07:19
URL: http://nabolandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0