Lite Macro

Det var ett tag sedan som fotade i Macro...
Nu skall jag visa dig några bilder.



Vi hade några FLUGOR, som var ganska irriterande.
Passade på att fota dom här, innan de " de gick till de sälla jaktmarker"



Det här är min INSULINSPRUTA, som ni kanske vet,
så tar jag insulin varje dag 4 gånger / dag.
Har haft diabetes  så länge nu , så det är " som att borsta tänderna"



Ett gäng PENNOR..



Vi har KRASSE på altanen , ( Den här bilden tog min man )
Han är också intresserad av att fota.



Slutligen vill jag visa dig hur det ser ut efter våra vägar, i dikeskanterna.



Det finns MASSOR av dom, visst är dom vackra!



Ta hand om er, och lev väl.
Och glöm inte att ge varandra kramar..

KRAM // Nettan



Min andra blogg Nettans ViktResa ...)*


Dela


Kommentarer
Postat av: susanne

Jättefina bilder Nettan. Den på insulinsprutan är verkligen urläcker!!! Ha det riktigt gott. Kram

2011-07-25 @ 03:17:03
URL: http://nattsyrransphoto.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0