Lite " Ditt och Datt"

Tänkte att jag skulle uppdatera bloggen lite.
Det var ju ett tag sedan.
Här hos oss i Jämtland har vi haft och har nu,
JÄTTEBLÅSIGT med andra ord nästan STORM, jag tycker inte om
när det blåser så mycker, det känns inte bra i kroppen.
Blir lite orolig på något sätt, som jag inte förstår.
Har alltid varit så.
Jag är VÄLDIGT "väderberoende", Blir glad när solen skiner,
Blir glad av värmen.
Blir lite nere av regn, och när det blåser, och av kyla.



Nu ser jag fram emot VÅREN och senare SOMMAREN.
Till helgen får jag förhoppningsvis möta våren.
Då jag ska ner till Nyköping och hälsa på min Mamma och min syster.
Kanske jag också får träffa mina andra syskon som bor inte allt för långt därifrån.
Det ser jag fram emot.


En krokus kanske jag får se när jag åker ner!

Jag har också köpt lite nya kläder, det gapade tomt i min garderob.
Jag har i dagläget gått ner ca 30 kg. nu men skulle tro
att jag ska gå ner ca 10 kg till.



Här ser du mina nya kläder, JEANS, BLUS.
sen köpte jag också en KOFTA som inte var på bilden.

Ha det så gott alla // Nettan



Min andra blogg Nettans ViktResa ...)*


Dela


Kommentarer
Postat av: Babs

Snart ser vi krokusar i trädgården :-d

Nu tycker jag att du ser perfekt ut i kroppen ska du verkligen gå ner tio tll??!!

Kramis

2011-03-24 @ 19:41:54
URL: http://blogg.amelia.se/babsblogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0