"Lösenordskydda" bloggen?

Jag har kommit fram till att jag MÅSTE skydda
min blogg här.
Jag har fått en en del konstiga kommentarer från folk.
Alla har ju haft tillgång till den tills nu.



Konstiga kommentarer om min vikt och så.
Det verkar som om en del riktigt "gottar" sig i hur mycket jag
väger nu, och framför allt hur mycket jag vägde...



Tror faktiskt det är så att många är avundsjuka att det har gått bra för mig.
Det har ju faktiskt så också.
Syftet var ju att jag skulle gå ner i vikt och bli frisk.
Det HAR jag ju blivit ..


Jag har minskat mitt insulinintag med mer än hälften.
Slutat med mina medeciner för mitt blodtryck,
och för mitt höga kolesterol, det har blivit ett stort lyft för mig.!!



Känner mig så glad och lycklig i dag.



Jag ska ha det så här ett tag, med att jag har lösen på
den här bloggen, så får vi se efter ett tag hur jag gör?

Ha det gott // Nettan





Min andra blogg Nettans Pyssel)*



Dela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0