Supergoda kex.

Nu har jag bakat supergoda kex.
Jag har lite svårt att äta mjukt bröd efter min operation.
Tycker dessutom om att baka.
Därför försöker jag att hitta recept som passar mig. och min mage.



Här har jag skurit upp kexen.



Färdiga kex!! JÄTTEGODA.

Jag hittade receptet på nätet. "leila bakar i Frankike"

http://www.recept.nu/1.321325/leila_lindholm/tilltugg_tapas/mjol/leilas_rosmarinkex_med_parmesan

Har gjort om dom lite, eftersom jag inte hade permasanost, eller rosmarin.
Istället tog jag Västerbottenost och Dragon och Mejram.
Det gick lika bra det.

Ta lite ost på och något gott att dricka till!



Igår hade vi världens åskskur här, tog den här bilden
på vårt fågelbad, du ser väl hur vattnet skvätter upp.?

Ha det gott alla och lev väl.
Kram // Nettan




Min andra blogg Nettans Pyssel)*



Dela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0