Träffat många i Nyköping!

Jag var till min syster Ingrid och svåger Bosse I Nyköping, det har varit väldigt trevligt!

Sen träffade jag en vännina Pia, som är jätte gullig.  Henne känner jag, sen den tiden jag bodde Nyköpingstrakten.

Har också träffat min bloggvän Annelie, Betogsnäckor och Änglar, det var jättekul att få ett ansikte
på en bloggvän, som jag bloggat med sen i höstas.

Jag har även träffat min mor, syster med man. min bror med fru. och syskonbarn
Sist men inte minst bonusdottern Mia,  som kom ner från Stockholm. kul att ses!


Efter Nyköpingsån.  När jag var på väg till stan, från min syster.



Min andra blogg Nettans ViktResa ...)*


Dela


Kommentarer
Postat av: Stina-Hemma på Landet

Vad trevligt du har haft det.



Min lilla Beetle ska hamna i Nyköping. Den hämtas imorgon.snyft

Puss

2009-02-21 @ 15:19:24
URL: http://hemmapalandet.blogspot.com
Postat av: mia

Hej hej! Hade jätteroligt ihår! Och mår toppen idag,konstigt nog! :) Varför åt ni inte thai på den där konstiga kinabyggnaden mitt ute i ingenstans?! Jag är jättenyfiken på det där stället! Kramar

2009-02-21 @ 17:13:08
URL: http://miapetite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0