AWARD

 Den här fina AWARDEN har jag fått av två av min bloggvänner.
Det är ALLTID kul att få Awarder, det uppskattar jag! Jag känner mig väldigt ödmjuk.

Ormbunke/ Anita Och Nattsyrran / Susanne, dom vill att jag ska berätta 7 saker om mig själv.

* Jag är född och uppvuxen i Stockholm
* Jag flyttade till Jämtland, när jag var ca 20år.
* Jag har 3 barn och 2 bonusbarn, alla är vuxna nu.
* Jag har 4 barnbarn
* Mitt allra största intresse är FOTOGRAFERING, är inte så bra på datorer. Men jag lär mig varje dag 
  något nytt.
* Är "sjukpensionär", p. gr. a. värk, har arbetat med barn i alla år, är fritidspedagog.
* Har en UNDERBAR sambo, som ställer upp i alla "väder"


Det var lite om mig, nu vill jag skicka den här Awarden vidare till...
Anette
Annelie
Christina
Pialotta
Strömmas sida/ Ingrid



KRAM på er alla // Nettan



Min andra blogg Nettans ViktResa ...)*


Dela


Kommentarer
Postat av: Anette

Tack Nettan! Så gulligt av dig. Jag har fått den och skrivit mina "sanningar".......la in länken under mitt namn om du är nyfiken.....för mer sanningar kan jag ju inte skriva :-d

Kram Anette

Postat av: christina

Tack snälla Bettan! Jag känner som du , hedrad, ödmjuk och förundras över vilka avtryck vi kan ge varandra i bloggvärlden. Jag tar tacksamt emot och funderar på om jag ska skicka vidare idag eller lura lite på den.

Kram Christina

2009-10-21 @ 12:15:13
URL: http://christinaahl.blogg.se/
Postat av: ElinsPhoto

Grattis! :-d Tack för kommentaren hos mig!

2009-10-21 @ 13:03:36
URL: http://elinsphoto.blogg.se/
Postat av: Susanne

:love:

2009-10-21 @ 16:20:41
URL: http://www.nattsyrran.blogspot.com
Postat av: Britt-Marie

Hej!

Tack för att du besökte min blogg. Din blogg är en trevlig upplevelse och jag gillar många av dina bilder. Speciellt de som du tar på nära håll som syrsan eller vad det nu ska förställa i Spanien och lingonbären... men även vyerna ja din utsiktsbilder från ert hus är ju strålande vackra... du är duktig att fota.. För min egen del så har jag en större fallenhet för vyer och kanske med vissa detaljer i angränsning till det men människor och jättenära är inte riktigt min grej (LER) ännu. Så här spontant känner jag att du är ett strå vassare på det som är nära lite avundsjuk på dig då..



Jag önskar dig lycka till med allt även så tävlingen och ha en fortsatt bra vecka.

Britt-Marie

2009-10-21 @ 22:56:15
URL: http://www.fjallwebb.se
Postat av: strömma

Tack snälla :-d.



Nu var det ett tag sen jag hälsade på hos dig här.

Fotobloggandet ligger lite på is nu för mig.



Kram

strömma

2009-10-22 @ 00:29:48
URL: http://lojrom-vittvin.blogspot.com/
Postat av: Annelie

:love:Tack Snälla Rara du för den fina Awarden - det värmer

Jag lägger den hos mig, men jag skickar inte vidare eller så...:thumbup:

kramkram

annelie

2009-10-22 @ 12:20:27
URL: http://betongsnackor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0