Stök inför julen....

Idag har jag stekt köttbullar i massor.

Bara att frysa in till jul, fast vi ska äta lite till middag idag.

Jag håller också att göra en del julkort mellan köttbullarna , lite olika varianter.
Ska även skicka via webben, det är ju lättsamt och billigt, har ju en del mailadresser.
Jag gör julkort i Photoshop.

Det har kommit en del snö, men inte tillräckligt för att åka skoter och skidor, det är ju en del
som önskar det (mer snö) men inte jag. Det räcker för mig.
Idag har vi 18 minus här i Jämtland, så för min del blir det en innedag, med pyssel och så.
 Ha det så gott mina vänner, och STRESSA inte, julen kommer ändå.
KRAM //  NETTAN


Min andra blogg Nettans ViktResa ...)*


Dela


Kommentarer
Postat av: Susanne

Jösses vad snö ni har!!! Undrar om det blir lika mycket som förra året?? Jag jobbar nästan hela julveckan så jag ska pyssla och pynta i helgen. Och som du säger... julen kommer ändå så varför stressa!!

2010-12-17 @ 03:01:46
URL: http://www.nattsyrran.blogspot.com
Postat av: Marie Sjöström

Hej

 

Tack för en intressant blogg!

 

Jag hittade er sida och undrar om ni skulle vara intresserade av att publicera en länk till våran klients hemsida?

Denna artikel har en diskret länk till Expedias hemsida, som vi sammarbetar med.

 

Namn: Expedia

URL: http://www.expedia.se/



Tack för att ni har tagit er tid och läst. Tveka inte att kontakta mig om ni har några frågor. Jag skickar gärna artikeln till er om ni är intresserade.

 

Med vänlig hälsning,

 

Marie Sjöström

OBAN Multilingual

:-)

2010-12-17 @ 10:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0