RESA, RESA, RESA!!

Vi har nyss varit på resande fot, hälsade på min bonus son i Malmö-

Här är Lars och jag.

Här är min sambo och Lars.

Jag och Lars i Simrishamn

Lars med sin Lotta

Här bodde vi när vi var i Malmö



Nyköping

Hemma hos bonus dottern Maria, som bor i Stockholm på söder.

Min mamma med hennes syskon, mamma i vitt. Mamma bjöd sina syskon på restaurang.

Kusin träff hemma hos min syster Yvonne. En del av alla mina kusiner.

Mamma bjöd oss syskon med respektive på middag på en krog vid havet, utanför Nyköping.


Min andra blogg Nettans ViktResa ...)*


Dela


Kommentarer
Postat av: Erika

Trevligt att få se så många foton. Ser ut som att ni hade en trevlig resa, måste ha varit många mil ni körde.

2010-09-09 @ 16:13:53
URL: http://annaerika.webblogg.se/
Postat av: Susanne

Underbara bilder!! Ni ser ut att ha haft det underbart trevligt=) Kramar från Susanne

2010-09-09 @ 19:38:31
URL: http://www.nattsyrran.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0