Småkryp

Jag  har i dagarna varit ute och fotat lite småkryp.
Inte för att jag gillar dom, inte PÅ mig ialla fall.
Men det går bra, lite på avstånd. Jag har använt mitt Macro objektiv
35 mm 1: 3,5



Det första "krypet" blev en FLUGA



Vet inte riktigt vad det här är?
Kanske en slags fjäril som dragit in vingarna.?
Den satt i allafall på väggen på vårt hus.



Den här NATTFJÄRILEN satt på dörren till huset.



Humlor har vi ganska gott om.



En till HUMLA.



Min andra blogg om min "viktresa" den är nu skyddad med
lösenord.
Om du vill läsa den, måste du fråga mig,
genom att skriva en kommentar, eller skicka mig ett mail.
Kommer att ha så ett tag, så får jag se sen.



Ha det nu så gott alla och lev väl
KRAM // Nettan



Min andra blogg Nettans ViktResa ...)*


Dela


Kommentarer
Postat av: susanne

Supercoola bilder Nettan. Den första på flugan är riktigt bra med skarpa och läckra detaljer!!!! Ha en supervecka=) :thumbup:

2011-08-21 @ 22:19:05
URL: http://nattsyrransphoto.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0