Dag 12 och 13 min vardag och tema ljus!

Dag 12, Min VARDAG!
Eftersom jag har s.k förtidspension, och är "hemma" och "ledig" hela dagarna,
så försöker jag fördriva mina dagar med olika saker.
Bl.a så är jag ute oc går mycket, nu har jag ju blivit lättare,
så då är det mycket skönare att röra sig!
Jag går med stavar!

Jag tycker också mycket om att fotografera, har nästan ALLTID med mig
min kamera, jag har ju både en systemkamera och en liten digitalkamera.

Vi har inga barn som bor hemma, men så ofta som möjligt hälsar vi på dom.
Vi är mycket ute i naturen som vi har alldeles invid knuten.
Vi bor ju i NATUREN!
Jag tycker också mycket om att laga god och nyttig mat.
Lagar från grunden, vi har ju älgkött, och bär, svamp
i frysen, bakar gör jag också.
*****************************************************
Dag 13 // tema LJUS
Ljuset har kommit nu. Ljusare dagar, och framför
allt så är det längre dagar nu, det tycker jag är JÄTTESKÖNT!

NU LÄNGTAR jag till sommaren kommer...

Den här utmaningen kommer från JOSEFIN


Innan du går här ifrån, lämna gärna en kommentar

Ha det så gott alla // Nettan



Min andra blogg Nettans ViktResa ...)*


Dela


Kommentarer
Postat av: Josefin -Happy Days-

Vad härligt det är att gå ut på promenad, speciellt när vädret är vackert.



Tack, jo barnen trivs nog fast det är stökigt. ;-)

2011-02-13 @ 22:34:26
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0