Den vackra naturen!

Var ute en sväng i den vackra naturen , som vi bor i.
Gick bara en liten sväng, för att hitta allt det här!



Först av allt såg jag den här stora fågeln, tror att det
är en FJÄLLVRÅK.  Ser du att han tittar på mig?, eller att han letar någon mus.



Måste säga att jag tycker att SKATAN, också är vacker
vi tänker nog inte på det, den finns ju runt om kring oss, är vanlig,
så det blir nog så, att jag inte tänker så mycket på dom.



En liten HUMLA, som suger det goda från rödklövern.
Det gjorde jag också som barn, ryckte loss det röda och sög, av det söta.



En PRÄSTKRAGE, där rykte jag också bladen , och undrade "älska, älskar inte"



Såg också det första SMUTRONET, så gott!


Dom här blommorna har vi på altanen, det är sticklingslobelia och krasse.



Gör som tjuren Färdinan, gå ut och lukta på
alla blommor och på sommaren.



Eller ha det bara skönt-



Min andra blogg Nettans ViktResa ...)*


Dela


Kommentarer
Postat av: Nina

Fina bilder som vanligt Anette.

2011-07-11 @ 18:18:48
Postat av: susanne

Härligt somriga bilder. Hoppas att allt är toppen. Kramar från mig=)

2011-07-12 @ 22:45:13
URL: http://nattsyrransphoto.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0