Lite "ditt och datt"

I morse vaknade jag ensam, lite ovant måste jag säga.
Kändes lite tomt att sängen bredvid var tom.
Mannen i mitt liv, är på "långcykling"
Han och en till ska cykla till Stockholm, en liten "nätt"
resa på 663 km.



Dom har gjort etapp 1 i går.
Då det blev ca 15 mil.



Här ska dom, alldeles strax starta  sin resa.

Själv  går jag mina promenader, och är ganska nöjd med det.







Jag ska starta min resa neröver på onsdag med mitt sällskap.
Vi tar bilen, så då  får cyklisterna åka bil hem.  :-)



Jag har lite att pyssla med innan jag åker ner.
Igår bakade jag "minipajer" ska ta med ner som matsäck.
Blir nog bra tror jag.



Idag ska jag rensa i landet där vi satt lite sallad och sånt.


När jag kommer ner ska jag träffa en bloggvän, som jag inte
träffat förr. Det ska bli JÄTTEKUL!

Mia, hennes blogg  LEV DITT LIV
är mycket läsvärd.

Ha det gott alla och lev väl.



"Simma lugnt"   // Nettan

   



Min andra blogg Nettans ViktResa ...)*


Dela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0