Tillbaka i verkligheten!

Så var vi tillbaka till Jämtland, efter att vi har hämtat
hem min duktiga man med sällskap.
Som cyklat hela vägen från Jämtland till Stockholm.



Här var dom framme, dom cyklade ca 60 mil på 4 dagar.
vill du läsa ARTIKELN I ÖSTERSUNDSPOSTEN, så tryck på länken.

Vi hade ett par dagar som vi spenderade i huvudstaden.
Vi bodde hos min bonusdotter Mia, som bor
på söder, vi var bl.a och gick runt Mariaberget, en
väldigt fin promenad i det härliga vädret.



Här står jag och tittar på utsikten från Mariaberget.
Klockan var ca 22, och det var varmt och skönt, mycket folk var det..



Det här vackra gamla huset fanns också i närheten.
Bara ett " stenkast" från Mias hem.



Vi var också och hälsade på en annan Mia, här sitter
hon på sin HÄRLIGA balkong, hennes hemsida
LEV DITT LIV, är väl värd att läsa.
MYCKET bra tips och ideér. kolla in den du också!



VARJE gång vi är i Stockholm, så besöker vi det här
stället, där dom serverar strömming och potatismos med tillbehör.
Det är ett MÅSTE, den här vagnen ligger i Slussen på torget där,
besök den du också, om du gillar strömming...

Ha det så gott // Nettan



Min andra blogg Nettans ViktResa ...)*


Dela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0