Dag 28 / Väder och Dag 29 " nyaste bilden på mig!

DAG 28 var min födelsedag.
Då hade jag lite annat för mig, min dotter bjöd på födelsedagsmiddag!



Dom här bilderna gjorde jag ett COLLAGE av.

Första bilden, är VÄDRET idag.
Du ser väl att det är fint väder och LJUSET har kommit!

DAG 29

Dom andra bilderna på mig är NYTAGNA, den första biden från igår.
Den andra från förra veckan.
Skickar iväg en SLÄNGPUSS till er!

Dag 1: Självporträtt
Dag 2: Favoritpryl
Dag 3: En familjemedlem
Dag 4: Min Hobby
Dag 5: En Gammal bild
Dag 6: Tema " Grön"
Dag 7: En bild som jag aldrig lagt upp
Dag 8: En favoritbild
Dag 9: Dagens
Dag 10: Detta gör mig glad
Dag 11: Tokigt
Dag 12: Min vardag
Dag 13: Tema Ljus
Dag 14: En vinterbild
Dag 15: Kärlek
Dag 16: Självporträtt i svart/vitt
Dag 17: Ett Ögonblick
Dag 18: Känslor
Dag 19: Här bor jag
Dag 20: Tema " OLIKA"
Dag 21: När jag var liten
Dag 22: Mitt beroende
23: En sommarbild
Dag 24: Detta gör mig glad
Dag 25: I all hast
Dag 26: Dett skrattar jag alltid åt
Dag 27: Tema " TVÅ"
Dag 28: Väder
Dag 29: Nyaste bilden på mig själv
Dag 30: Valfri bild

I morgon ska jag visa en valfri bild!
Jag får fundera på den.



Innan du går här ifrån, lämna GÄRNA en kommentar!

Ha det så gott // Nettan



Min andra blogg Nettans ViktResa ...)*


Dela


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej !

Allt bra ? Har du haft en bra helg ?



Just nu så har du möjlighet att vinna ett helt valfritt smycke från coola Hoof Store, visa bara vad du vill ha:



http://moonzanna.se/2011/february/tavling-i-samarbete-med-hoof-storese.html#comment



Så är du med i utlottningen, kram & lycka till !

2011-03-01 @ 21:21:48
URL: http://moonzanna.se
Postat av: Pialotta

:-)Nu så finns Hälsosidan på dina båda bloggar.

Räknare på Viktbloggen :thumbup:Kram

2011-03-02 @ 18:46:55
URL: http://caffepaus.blogg.se/
Postat av: Nett

Härliga bilder :) Kram

2011-03-03 @ 20:27:55
URL: http://www.enkoppkaffe.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0