" Bästkusten"



Nu är jag på besök i Västkusten, jag har varit i vackra Onsala.
Där jag har besökt vackra platser.
Promenerat efter stranden, och haft det väldigt skönt.


 

Efter det träffade jag min väninna Monica, här är jag nu i Mölndal.

Blir kvar här några dagar.

Hon är en "fotonörd" som jag, så vi ska ta många bilder på vackra

"BÄSTKUSTEN"  (Västkusten)

 


Dom här måsarna är inte tagen nu på min resa.
Men det finns gott om dom här.

Här kommer dagens citat.

"Borta bra men hemma bäst"

Jag börjar lite smått längta efter min kära man.

Ha det gott alla // Nettan


Min andra blogg Nettans ViktResa ...)*


Dela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0