Bilder från Västkusten

Så har jag kommit hem från en underbar tid på Västkusten.
Vi började resan till Onsala, där jag var hos min dotters svärföräldrar.


Varje dag gick vi efter den här fina standen i Onsala.


Vi var till Hissingen också på ett berg där, kommer inte ihåg vad det hette.
Här är en bild därifrån ,Göteborg ser du där.



Vi såg också den här vackra Ostindienfararen vid hamnen


Så har vi kommit till Mölndal och Göteborg.
Där jag hälsade på min väninna Monica.


Vi var till Botaniska trädgården i Göteborg, där skulle vi ha gått i flera
timmar. Så vackra blommor överallt.
Men det blev bara ett par timmar.


Här ser du Magnolian, TYVÄRR hade de flesta blommorna frysit. Det hade ju varit kallt
ett tag, jag för min del hade upplevt riktigt arilväder i maj!
Med både snö, hagel, regn sol och vind i Västkusten-



Här står min väninna bland blommor och blad.
Vi hade härliga dagar, hon är lite av en "fotonörd" lika som jag.
Hon är dessutom väldigt duktig på att ta bilder.
Hon har lärt mig mycket under dom här dagarna. TACK för det.


Vackra Papegojtulpaner



Det här är en slags Kalla (tror den kallades skunk kalla?)



Jag ska visa fler bilder från Västkusten och Marstrand, när
jag har gjort i ordning dom, måste också fråga om jag kan lägga ut bilder
på en väninna som var med på den turen.

*********************************************************

När jag kom hem så hade vi ägg i holken, idag är det 3 ägg,får
se om det blir fler, så dom börjar att ruva dom.

Ha det gott min vänner där ute.
Kram// Nettan



Min andra blogg Nettans ViktResa ...)*


Dela


Kommentarer
Postat av: Synnöve

Vackra bilder du bjöd på till frukost nu.

Synd på magnolian bara. Här var det kallt med, men tror att allt klarade sig.



Det är en härlig tid nu måste jag säga. Allt vaknar till liv och man mår så gött :))

Ha nu en skön onsdag vännen.

Kram Synnöve.

2011-05-11 @ 07:08:28
URL: http://nabolandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0