Hösten är på gång nu!

Det luktar höst nu ute.
Det är hög klar luft och det luktar av skog och mark.



Passa dig älgen, jag ser dig nog.
Just nu är det älgjakt här i Jämtland, min man är ute
i älgskogen, dom har inte skjutit någon ännu, vad jag vet.



Den här bilden tog jag sist det var fullmåne, för en månad sen.
Nu är det fullmåne igen, ska försöka fånga månen i kväll igen om det inte är mulet.



Vi har haft besök av en ung rödhake här,
som dessutom blev ganska tam, åt nästan ur handen på oss.
Nu verkar det som den är borta, har inte sett den på flera dagar.
Vi har också en del katter här, kanske har
den kommit i kattens klor!??


Efter flera år, så blev det äntligen en farstukvist här.
Det satt LÅÅÅÅNGT  inne. men nu äntligen är det klar.
En bild på den klara farstukvisten kommer senare.



Hittade den här lilla bilden, men det kommer en
större senare. Jag är iaf jättenöjd.



( här ligger en soffpotatis)
Jag har varit ute på en långpromenad i det vackra höstvädret.
Jag är ingen "soffpotatis" försöker röra på mig varje dag.



Lite gympa varje dag, så man håller igång.

Ha det så gott alla och lev väl

KRAM // NEttan



Min andra blogg Nettans ViktResa ...)*


Dela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0