Tillbakablick på året 2010!

Tänkte visa i ord och bilder på året som har varit!

Nyårsafton i fjol hade min sambo och jag varit förlovade i 10 år.

APRIL månad - Vi var ner till SOPHIA HEMMET för provtagning  och så , för min operation Gatric By Pass
operation som skulle göras i maj.
MAJ - Mitt BMI är 36:
 Här ser ni en i mitt tycke en "tjockis"

JUNI- Midsommar och jordgubbar. GOTT

JULI- Vi gör en Norgetripp , och plockar mycket svamp och bär.
Augusti - Mera svamp

Gula kantareller och hjortron.

Vi var till Malmö, hälsade på bonus sonen.

Vi hade en kusinträff i SEPTEMBER, här ser ni en del av alla våra kusiner, vi träffades hemma hos en
av mina syskon i Gnesta.

Min son skjuter sin första BJÖRN  nu i SEPTEMBER:

Vi reser till Turkiet på semester.

Vi åker till Moseldalen över ett veckoslut i OKTOBER
Ett halvår efter min Gastric By Pass operation, Mitt BMI är 30, Jag har gått ner 20KG!
 Parasiten CRYPTOSPORIDIU härjar i Östersunds avloppsledningar.
Som tur är bor inte vi i den kommunen, vi har dessutom  egen brunn, som tur är.

DECEMBER- Jag har gått ner ytterligare 5 KG. Och mår alldeles utmärkt.
Har slutat med många av mina medeciner, Eftersom jag har diabetes typ 1, måste jag ta
insulin, men har minskat det med hälften.

Jag önskar ALLA ett gott nytt år!

KRAM PÅ ER // Nettan


Min andra blogg Nettans ViktResa ...)*


Dela


Kommentarer
Postat av: Eva

Gott Nytt År till dig också, Nettan. Det kan ju bara bli så mycket mer resor, eller hur?

2010-12-31 @ 17:05:50
URL: http://www.evajonasson.com
Postat av: Susanne

Fantastiskt år och SÅ himla starkt av dig att minska så i vikt och därmed förbättrat din diabetes så att du slipper ta lika mycket insulin. Det är så härligt att läsa!!! Ha ett riktigt bra 2011 och stor Kram från mig=):thumbup:

2011-01-01 @ 23:18:14
URL: http://www.nattsyrran.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0