DAG 11 // "Tokigt"

Idag är det den 11 februari,
Igår och i natt har snön bara VRÄKT ner på oss, och som det verkar i hela Sverige också.
En tokig bild ska ci visa .
Här får du se något TOKIGT!

Så här såg det ut i gårkväll, innan vi gick till sängs! Massor av snö utanför dörren.

Den här bilden är från i morse! En STOR driva...
Det som är TOKIGT med den här snön är att min man var tvungen att ut och skotta en del, fast
han har ont i ryggen sen en vecka tillbaka. Han var tvungen att få ut bilen, skulle in till stan idag.
Som TUR är har vi en snöslunga  OCH en SNÄLL granne med traktor som hjälper oss att få upp vägen!

Annars vet "i sjutton" hur det skulle ha gått! VÄLDIGT TOKIGT hur det kan bli.

IDAG är det en STOR SOL, 15 grader kallt och det har slutat att blåsa!!
*************************************************************************************

 

****************************************************************************************
Jag är ju med i en utmaning, där vi ska lägga upp en ny bild vaje dag i 30 dagar

Enligt denna listan:

Dag 1: Självporträtt
Dag 2: Favoritpryl
Dag 3: En familjemedlem
Dag 4: Min Hobby
Dag 5: En Gammal bild
Dag 6: Tema " Grön"
Dag 7: En bild som jag aldrig lagt upp
Dag 8: En favoritbild
Dag 9: Dagens
Dag 10: Detta gör mig glad
Dag 11: Tokigt
Dag 12: Min vardag
Dag 13: Tema ”ljus”
Dag 14: En vinterbild
Dag 15: Kärlek
Dag 16: Självporträtt i svartvitt
Dag 17: Ett ögonblick
Dag 18: Känslor
Dag 19: Här bor jag
Dag 20: Tema ”olika”
Dag 21: När jag var liten
Dag 22: Mitt beroende
Dag 23: En sommarbild
Dag 24: Detta gör mig glad
Dag 25: I all hast
Dag 26: Detta skrattar jag alltid åt
Dag 27: Tema ”två”
Dag 28: Väder
Dag 29: Nyaste bilden på mig själv
Dag 30: Valfri bild

UTMANININGEN  kommer från  JOSEFIN
I morgon ska jag visa min vardag! KOLLA då!
*********************************************************************************************
Ha det gott alla // Nettan
         Lämna gärna en kommentar!  Innan du går  ....



Min andra blogg Nettans ViktResa ...)*


Dela


Kommentarer
Postat av: Nett

Ja då är det härligare med sol :) Om denna snön kunde ta och försvinna nu, då vote jag extra glad kram

2011-02-12 @ 08:50:45
URL: http://www.enkoppkaffe.se/
Postat av: Camilla "Lillagul"

Riktigt TOKIGT mycket snö det där !!!

Här har det faktiskt bara kommit regn :-)

Trevlig söndag !

2011-02-13 @ 06:26:15
URL: http://camillalillagul.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0