Dag 20 / OLIKA och Dag 21 /när jag var liten

Då har vi kommit till DAG 20, då vi ska visa på temat OLIKA!
Det är ett STORT område, att tolka på. Men så här visar jag det.

Alla bor vi OLIKA! Här är en bild på ett högt hus i Malmö.
Jag skulle INTE vilja bo där,  är lite höjdrädd! Men för dom som inte är det.
Är det nog en bra plats att bo på.

MEN jag vill hellre bo så här. Det här är vårat hus.
MEN alla är vi OLIKA!
Och tur är väl det..

Jag vill kunna sitta vid köksfönstret och titta på fåglarna, som
vi har utanför.
Men alla är vi ju OLIKA. som tur är!!

******************************************************
DAG 21/ När jag var liten!

Här var jag 3 år!
Det var ett tag sen.







Dag 1: Självporträtt
Dag 2: Favoritpryl
Dag 3: En familjemedlem
Dag 4: Min Hobby
Dag 5: En Gammal bild
Dag 6: Tema " Grön"
Dag 7: En bild som jag aldrig lagt upp
Dag 8: En favoritbild
Dag 9: Dagens
Dag 10: Detta gör mig glad
Dag 11: Tokigt
Dag 12: Min vardag
Dag 13: Tema Ljus
Dag 14: En vinterbild
Dag 15: Kärlek
Dag 16: Självporträtt i svart/vitt
Dag 17: Ett Ögonblick
Dag 18: Känslor
Dag 19: Här bor jag
Dag 20: Tema " OLIKA"
Dag 21: När jag var liten
Dag 22: Mitt beroende
23: En sommarbild
Dag 24: Detta gör mig glad
Dag 25: I all hast
Dag 26: Detta skrattar jag alltid åt
Dag 27: Tema ”två”
Dag 28: Väder
Dag 29: Nyaste bilden på mig själv
Dag 30: Valfri bild

Utmaningen kommer från JOSEFIN

INNAN DU GÅR HÄR IFRÅN, LÄMNA GÄRNA EN KOMMENTAR!


Ha det så gott alla // Nettan





Min andra blogg Nettans ViktResa ...)*


Dela


Kommentarer
Postat av: Nett

Fint tolkat av temat olika :) Min kommer ut sent idag, har förinställt det, för först tar jag EFIT idag, sedan blir det jobb för min del inatt. Kram

2011-02-20 @ 12:33:50
URL: http://www.enkoppkaffe.se/
Postat av: Babs

Kul att du också håller på med utmaningen, det är så roligt att se hu vi tolkar allt olika.

Kram

2011-02-21 @ 08:33:13
URL: http://blogg.amelia.se/babsblogg/
Postat av: Josefin -Happy Days-

Ja det är tur vi alla är olika, bor hellre i hus än höghus jag med. Mysigt ni verkar bo med naturen inpå.



Himla söt bild på dig som liten!

2011-02-21 @ 14:52:58
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays/
Postat av: Synnöve

Visst är det bra att vi alla är olika.

Tänk så trist det hade varit om alla tyckte och gillade samma saker.



Härlig bild på dig som liten hihi.

Kramen.

2011-02-21 @ 19:33:50
URL: http://nabolandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0