Dag 26 / Det här skrattar jag åt. Dag 27 / Två

Nu har vi kommit till Dag 26 då vi ska visa "Det här skrattar jag åt"
Jag har många saker jag kan skrattar åt!
En rolig komedi.
En rolig historia.

Listan kan göras lång...
Jag skrattar också med min man och mina vänner.


Här är jag tillsammans med min syster, som du ser har vi roligt ihop.
Vi bor ju ca. 70 mil ifrån varandra, så vi har kul när vi träffas.
På den här bilden var vi i Tyskland ( Mosel).



Här är en till bild som man kan hålla sig för skratt när man ser den.
Jag har INTE åkt skidor på kanske 20 år!
Jag fick ALDRIG lära mig som barn att åka skidor, så jag kan inte
tekniken, jag har heller inga, men jag provade min mans
skidor idag.
Ska fundera på om det var min "grej" eller inte...

Du vet väl att ett skratt förlänger livet!
Och att det ÄR väldigt befriande att SKRATTA, GÖR det mera!





*********************************************************

Dag 27 / TVÅ

Hur ska vi tolka det?
Två ska man vara, tycker jag.


Här är min käre man och jag.


Här har du TVÅ BLÅBÄR!


Här ser du Två orrtuppar.
Som vill ha samma orrhöna.
Dom två sista bilderna tog jag i våras och i sommras.

**********************************************

Ha det så gott mina vänner!


Lämna gärna en kommentar innan du går1

// Nettan



Min andra blogg Nettans ViktResa ...)*


Dela


Kommentarer
Postat av: Babs

Jomenvisst är det härligt att vara två. :-d

Jättefina bilder i vanlig ordning.

Kramis

2011-02-27 @ 10:53:52
URL: http://blogg.amelia.se/babsblogg/
Postat av: Josefin -Happy Days- (tävling pågår)

Ja det är en tokig liten fröken vi har. ;-)



Färg och kontrast har jag justerat via photoshop, arbetat i flera olika steg o i lager. Så det är svårt o säga hur jag gör exakt för det är olika på alla bilder nämligen. :-) Men om du använder photoshop så är rådet att bara leka loss o prova sig fram, så har jag lärt mig det jag kan.



Kramar o trevlig söndag!

2011-02-27 @ 13:50:07
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays/
Postat av: Nett

Tror jag det att ni skrattar härligt ihop måste bli sällan ni träffas med den långa resan mellan er. Kram

2011-02-27 @ 16:43:17
URL: http://www.enkoppkaffe.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0