LJUSET !

Nu har vi här i Jämtland ljust nästan dygnet runt.
Jag för min del älskar när det är ljust och vamt.
I går kväll / natt var vi ute i det vackra vädret, det var varmt och solen var uppe.



Den här bilden tog jag vid 22:30 , du ser att solen är uppe än.



När jag vänder mig om, ser jag månen, så dom är uppe samtidigt.
Det gäller att ta till vara på tillfällerna och njuta av livet.

Hoppas att du också gör det!



Ha det så gott alla // Nettan

Slutligen vill jag visa hur livet i holken är.
Lägger ut en länk, som det bara är att trycka på-

http://youtu.be/Xfr1Wi_oRAs





Min andra blogg Nettans ViktResa ...)*


Dela


Kommentarer
Postat av: Ullis

Nu Anette! Nu ser jag på en gång att du bytt kamera! Toppenfina bilder! Det var inget fel motivmässigt på de andra heller men det var det där med fokuseringen som vi pratat om... Uppdateringarna vi gjorde kanske gjort sitt för egentligen kan jag inte säga om du tagit dessa med E-620 eller E-410. Jag är grymt impad! Vi måste ta en tur till Vikekärret snart vi kanske får tid över någon kväll?:thumbup:

2011-06-12 @ 22:36:09
URL: http://snowriderphotos.se
Postat av: Babs

Så rätt du har i det du skriver.

Kram

2011-06-14 @ 11:39:51
URL: http://www.blogg.amelia.se/babsblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0