Ögonfransar och semester.....

Jag har provat ett tag med ÖGONFRANSNÄRING.

Fast jag är så "gammal" som jag är.
Tycker jag om att vara "fin".
Spec. nu när jag har gått ner så mycket.
Kul med kläder, kul att fixa till hår och hyn.
OSV OSV..


Dom är INTE målade,..

Dom två nedersta bilderna är från maj.
Den översta är från idag...

Jag ser STOR skillnad, nu är näringen snart slut.
Men min snälla bonusdotter har ordnat så jag får mer av henne.

Visst ser du också skillnad?!
Och du! det ÄR ingen bluff!

Produkten heter New lash, och ÄR dyr...



Jag håller just nu på att packa resväskan för färd till SOLEN



Jag har säkert packat ner för mycket, det brukar jag göra!

Vi ska bara ha det skönt,
göra promenader efter stranden.



Vi ska också bada Turkiskt bad Hamam



Med andra ord, vi ska ha det skönt..



Ha det gott alla !
Vi hörs när jag kommer hem igen

KRAM och lev väl // Nettan



Min andra blogg Nettans ViktResa ...)*


Dela


Kommentarer
Postat av: Monica

snyggt ;) er det dom där dyra produkterna? som jag inte vågar köpa ifall det er fusk ? trevlig resa nu ♥

2011-09-15 @ 16:19:55
URL: http://bloggoholicen.blogspot.com/
Postat av: Pialotta

ja du det är säkert fungerande den massagekrämen för fransarna.. jag går inte utanför dörren utan maskara :) Men när jag bara går o såsar hemma nu så... Ha de gott Nettan o riktigt skönt.. Min dotter o hennes man kom hem därifrån förra torsdagen och hade haft det kanonbra.. All I ett du vet :) Kram

2011-09-15 @ 18:52:47
URL: http://pialottasfotoblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0