Anti-Jante Lagen.

Jag hittade det här hos Mia, blogg  Lev ditt liv.


  • Du är mer värd än du tror

  • Du skall tro att du duger

  • Du har helt unika förmågor

  • Du är en unik varelse

  • Du har all kunskap som du behöver

  • Du är jämlik alla människor

  • Du är av stor betydelse för andra

  • Du sprider glädje till människor

  • Du ger människor ett värde

  • Du kan förverkliga vad som helst


    Om man kan leva efter det här, klarar man ALLT!



    Idag har vi de minsta barnbarnen här.
    Ska gå ut till dom nu och leka.



    Här är dom.( Det är en klickbar bild)

    Ha det så gott alla och lev väl!
    // Nettan
     



Min andra blogg Nettans Pyssel)*



Dela


Kommentarer
Postat av: Anneli

Kloka ord och fina barnbarn!!



Här kommer svar på din kommentar på min blogg:



Tack själv för svaret och att du tittade in på min blogg!

Härligt att höra att du är så nöjd efter din GBP-operation!

Det är så olika från Landsting till Landsting hur villiga de är att operera bort överflödig hud efter viktnedgång. Vet inte riktigt hur villiga de är i mina trakter...! Min husläkare ville inte ens svara mig på det i alla fall...!!

En kompis till mig har börjat med nåt hon kallar för GBPE=Gastric Bypass Eating - d v s hon har minskat drastiskt på portionerna - som om hon var opererad - och gått ner 16 kilo på ett par månader!!

Själv har jag typ halverat mina portioner, men utan nåt direkt resultat...! Nåt fel är det på min ämnesomsättning, men läkarna säger bara att alla värden ligger inom ramen för det normala och jag misstänker att de tror att jag smygäter i o m att jag inte går ner i vikt...! :-( Suck

Men fuskar gör jag INTE och ger upp gör jag inte heller!! :D

Tack för ditt stöd, Nettan!! KRAM!!

2011-04-16 @ 19:46:08
URL: http://anneli-in-da-house.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0