Min stegmätare och jag!

Jag sätter på mig min STEGMÄTARE
Försöker gå en sväng varje dag.



Försöker gå några steg varje dag.
Nu väntar jag bara att det ska torka upp, så kan jag gå lite mer!

Jag säger som min bloggvän NETT, "det här är min ständige följeslagare"!


Det är synd att jag inte har någon stutsmatta att hoppa på, för
motionens skull, nu när det är så smutsigt efter vägarna!



Istället får jag lukta på mina blommor eller kanske läsa en bra bok.



Ha det så gott mina vänner och lev väl!

KRAM // Nettan



Min andra blogg Nettans Pyssel)*



Dela


Kommentarer
Postat av: Carolina

Hej

den heter Gatric bypass sverige.Du kan gå in på min profilsida o information så hittar du.

kram

2011-04-11 @ 07:52:16
URL: http://www.gastricbypass2010.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0