Nötter!

Vi var till Stockhholm, där jag träffade dietisten på Sophia Hemmet.
Vi pratade om hur jag skulle få i mig mer proteiner.
Det finns ju massor av dom i nötter och mandlar.
Jag fick ett jättbra tips.
På Hötorgshallen i Stockholm, där kan du köpa
billiga nötter och mandlar, även torkade frukter.



Här ser du Hötorgshallen, finns mycket smått och gott där inne.



Jag köpte valnötter, Jordnötter och Hasselnötter
även lite torkad frukt.
Skulle vilja prova på att torka själv. Jag har inte gjort det.
Är det någon av er som gjort det?
Skulle vilja ha lite tips, hur jag ska göra.




Visste du att det går bra att frysa in nötter och mandlar!?



Här är vi på väg till Sophiahemmet, det här är utaför KTH.



När du ska mäta midjan, ska du mäta den 1 cm under det sista revbenet.
Förut så skulle den mätas vid naveln, det är fel,
naveln kan ju "flyttas" efter vikten, det gör inte revbenen.



Vi var ute och gick mycket när vi var till Stockholm,
här går vi på Drottninggatan, vi hade varit och ätit lunch i Gamla Stan.



Ta vara på livet och njut av den.!

Lev väl
Kram // Nettan



Min andra blogg Nettans Pyssel)*



Dela


Kommentarer
Postat av: Helena

Ser ut som ni haft en underbar dag:) Jag skulle vilja åka till Stockholm,det är fint i Gamla stan osv.

Bra att det är proteiner i nötter,äter det varje dag i filen.

Ha det bra kram

2011-07-11 @ 21:42:58
URL: http://hea71.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0