Smal - Lycklig?

Smal = Lycklig det är en myt…som vi får  ta död på… Lycklig blir man när man älskar sig själv. Älskar man sig själv så kan man älska andra…




Jag kan älska mig själv och andra, anser att det är min "smala lycka".
Min lycka är min man, mina barn, bonusbarn och mina barnbarn.
Jag har mycket att vara lycklig och glad över.



Det gäller bara att man ser det, men i och med att jag
funderar på det ,så har jag insikt, att se det goda här i livet.



Här är också något som jag är glad över, min vikt IDAG.



Så här såg jag ut för några år sen, hade ett BMI på 36.



Här har jag ett BMI på ca 28,
Jag har några kg kvar, ca 8-10 kg. Det är ganska svårt med de sista kilona.



Ha det så gott och lev väl// Nettan





Min andra blogg Nettans Pyssel)*



Dela


Kommentarer
Postat av: Helena

Jag börjar nu kanske kunna gilla mig själv lite och det har jag inte gjort på länge. Men jag börjar må sakta bättre och bättre i takt med kg försvinner. Du har kommit jätte långt i din viktnedgång..var stolt:)

kram kram

2011-07-13 @ 20:56:45
URL: http://hea71.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0