DUMPNING!

Har haft min första DUMPNING härom dagen!

En dumpning kan vara liten och man märker när man har ätit fel att man blir enormt trött, sådär så att man somnar stående om man inte lägger sig ner.  Den kan också vara större och ge hjärtklappning, svettningar, magknip och resultera i att man svimmar. Jag vet inte hur vanligt det är att man svimmar men man kan verkligen må SKIT!!!
Jag svimmade när jag satt på toan på natten!

Det enda som var fel den gången var att jag ätit en
ny sorts YOUGERT! Det ska jag ALDRIG göra igen.



Jag opererades för 9 månader sen, och har ALDRIG
varit med om det här. Det kan jag säga, att det INTE var kul.
Man lär sig så länge man lever!
Jag kan i alla fall meddela att jag har passerat 30 kg minus nu.
DET känns jättebra. Har några kg kvar.
Om man ska se till BMI, som idag är 26,8.
"normalt" ska det ligga på ca 22-24

Om du vill räna ut ditt BMI? kan du gå in
HÄR  http://www.bmitest.se/



Ha det så gott alla och lev väl!
// Nettan

Lämna gärna en kommentar innan du går.



Min andra blogg Nettans Pyssel)*



Dela


Kommentarer
Postat av: Anette

Usch då, sån tur att det gick bra. En kompis till mig råkade ut för blodtrycksfall och svimmade och slog huvudet i handfatet. Inte alls bra. Men 30 kg minus är ju toppen. Det skulle jag nog inte behöva går ned men kanske 15 kg.........ska gå in och kolla BMI! Ha en fin dag /Anette

2011-03-16 @ 09:18:12
URL: http://mammanette.blogspot.com
Postat av: Susanne

Usch då så otäckt. Hoppas att du inte slog dig illa och att du mår bättre nu. Du är så fascinerande duktig. Och droppbilden är supersnygg=) Kram

2011-03-16 @ 09:34:05
URL: http://www.nattsyrran.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0