Våren är på G!

Idag på morgonen hade vi här i Jämtland en STOR SOL!


Vi har s.k VÅR / VINTER här i hos oss, sen en dag framöver
smäller det till, så har SOMMAREN kommit, nästan från ena dagen
till den andra...

I helgen rensade jag i min garderob, så nu "gapar" det ganska tomt där.
Har ju gått ner ganska många kilon nu.
Det känns VÄLDIGT bra, då kan man ju köpa nya, eller hur.


Här visar jag JEANS, BLUS och en KOFTA som jag köpt nyligen.
Ska ju hälsa på min syster i helgen, vill ju vara lite fin då.


Helgens middag, TJÄLAKNUL med potatis och RÖDVINS SÅS.
Till det Tomater, gurka med fetaost.
GOTT!


När vi åkte och handlade tog jag den här bilden på ett RÅDJUR,
Tog den med min mobil, jag har tagit dom andra bilderna med mobilen också,
så det är väl inte den bästa kvalité.



Till sist vill jag visa en bild, som är tagen på mig för några år sen,
då jag var i Thailand och vägde alldeles för mycket,
Mådde VÄLDIGT dåligt på PSYKISKT och FYSISKT p.gr.a. min övervikt.
Skillnad mot hur jag mår idag!!

Ha det så gott alla och LEV VÄL!
KRAM // Nettan

Lämna gärna en kommentar innan du går här ifrån.



Min andra blogg Nettans Pyssel)*



Dela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0