Lite av varje!

Idag har vi fredagen den 13de.
Otursdag för många, men inte för mig, är absolut inte skrockfull.
Lite gråmulet har vi här i Jämtland idag, men en
väldigt skir grönska, det är ju så vackert så här
på våren och början på sommaren.



Idag äter vi rökt fisk som vi har rökt själv i den här röken.
Till det blir det en supergod CITRONSÅS
Jag delar med mig av det receptet här.

CITRONSÅS
1 dl grädde
2 dl creme fraich
1 fiskbuljontärning ( smulad)
skal av 1 citon
2 msk citonsaft
värm en stund.





Jag vill GÄRNA visa lite fina bilder som jag tog
när jag var till Västkusten.


Vitsippor i mängder!



Jag var ju och hälsade på en väninna som bor i Göteborg,
en dag gjode vi ett besök hos en kamrat, som
har det här vackra huset det är hennes " fritidshus"


Vi hade väldigt fint väder när jag var i Göteborgstrakten
Ser du solglittret i vattnet?

*********************************************************

Slutligen vill jag visa fågeläggen, som vi har i holken.


Ganska många, eller hur. så nu är det bara att vänta!

Ha det gott mina vänner och lev väl
Kram // Nettan




Min andra blogg Nettans Pyssel)*



Dela


Kommentarer
Postat av: carro

Hej

ja den såsen ska jag göra på söndag... låter god.var hittar du sina smileys ?? KRAM

2011-05-13 @ 18:14:10
URL: http://gastricbypass2010.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0