Hälsovecka i Turkiet

Jag och en väninna har haft en superhärlig vecka i Turkiet.
Vi har kallat den rekreation och hälsovecka.

Vi började redan andra dagen med Hamam.
Som är Tukiskt bad, med massage och bad i bassäng.
Har du inte provat det? Så gör det.



Väldigt skönt...
Med bastu också.

De första dagarna hade vi all mat och dryck inräknat i hotellet.
Då kunde vi ta för oss av det som passade våra små magsäckar!
Jag åt mest ägg och "såvel" grönsaker också.
Efter rätt blev det frukt.
 


De andra dagarna fick vi en lägenhet.
Det var bra det också..

Vi var ute och gick mycket.

Och det var aldrig något problem att få en halv portion,
eller som vi gjorde ibland, delade på en portion.

Både min väninna och jag har ju gjort Gastric Bypass operation
ungefär samtidigt.



Den här bilden är från vårt första hotell, där var mycket grönska
kring poolen.

Vi var också till en strand lite utanför Alanya,
som var nästan folktom!



Det var en del båtar som la till där, kul
att titta på.



Som du ser, inte mycket folk här inte...
Det var ganska grovkornig strand, härlig massage för fötterna!



En MYCKET skön vecka!
Jag rekomenderar verkligen Turkiet, du som inte povat på det, GÖR DET!
Vänliga människor, relativt billigt, inte så långt.
Varmt och skönt, bra mat.

 

Ha det så gott alla och lev väl!

Kram // Nettan



Min andra blogg Nettans Pyssel)*



Dela


Kommentarer
Postat av: Camilla "Lillagul"

Mmm vilken härlig vecka ni verkar haft i Turkiet !

Jag har varit på storstadssemester i turkiet = Istanbul :)

2011-10-08 @ 16:22:16
URL: http://camillalillagul.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0