" Skicka vidare"

En blogg som jag ofta besöker är den här
http://www.levdittliv.se/2011/09/gastric-bypass-gastbloggare-nr-1.html?spref=fb

Här skriver några Gästbloggare, den här gången är
det Jannica, som är först ut.

Påminner lite om min berättelse.

Har lovat Mia att "skicka vidare".
Det gör jag så här, bl.a



Ska föresten vara GÄSTBLOGGARE hos Mia jag också.
Vet inte när min berättelse kommer.
Det ska bli spännande i alla fall, när det än kommer.



Nu ska jag ge mig ut i det fria, för en promenad.
Sen ska jag göra iordning vår middag.
Som idag blir grönsaksgratäng med filè.
och mer grönt.

Ha det så gott alla och lev väl!
KRAM // Nettan




Min andra blogg Nettans Pyssel)*



Dela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0