KÖPT LITE "NYTT"

Eftersom jag har gått ner så mycket nu, har jag varit
tvungen att köpa lite " nya" kläder


Den här jackan hittade jag på Kupan, den var för stor
så jag fick sy in den och lägga upp den, så den passade mig.


Jag tycker den blev ganska bra!
Eftersom jag forsätter att gå ner, så köper jag en del kläder
begagnat. Det är ju nytt för mig.
Jeansen som jag har på mig är nya.



Vi har haft en del fina dagar, då passar vi på att grilla korv.
Det är ju så gott. Den här korven är en älgkorv
som vi fått gjort, av älgkött som mannen min skjutit.
Den blir så god, när man vet vad det är i den.



Ha det gott mina vänner // Nettan



Uppskattar om du lämnar en kommentar innan du går!



Min andra blogg Nettans Pyssel)*



Dela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0