Packar för min resa till västra Sverige.

●▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬●
Varje sekund Du ältar det förflutna...
är en sekund Du stjäl från Din framtid! ♥
●▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬●

Idag är det lite "stök", håller på att packa för min resa
till Onsala, Mölndal och Källö Knippla...
Ska bli kul att träffa min klasskamrat sedan småskolan,
och min väninna sedan många år, hon bodde här i Jämtland
förrut, vi var arbetskamrater och vänner.





Jag steker PANNKAKOR, min kära man bara älskar dom,
eftersom inte jag kan äta dom, vet inte varför.
Sen jag gjorde min operation, kan jag heller  inte äta våfflor eller Pizza.
Det gör inte så mycket, eftersom jag alltid har tyckt att
det blir som en "klump" i magen då.



Så då får han passa på att äta dom, så mycket han vill.
Jag har stekt MÅNGA!



I helgen gjorde jag något gott som jag vill dela med mig av!


Ost- och nötbollar

 

Ett paket ädelost (jag hade ett med 36%fett 200g)

Ett paket philedelphiaost (200g)

1 dl hackade valnötter (eller annan favorit)

 

Mosa ihop ostarna.  Rulla till bollar.  Rullar bollarna i nötterna.

Riktigt goda och festliga

PROVA dom!

Jag för min del ÄLSKAR ost (och min gubbe)



Ha det gott alla och lev väl!
KRAM // Nettan

!

Om du vill prova att göra det här som jag har
gjort, så är fotoprogrammet gratis och finns  HÄR .
Programmet heter Photo Scape.



Min andra blogg Nettans Pyssel)*



Dela


Kommentarer
Postat av: Annika

Hej där, vad tråkigt att du inte kan äta pannkakor, har inte läst hela din blogg, men hur länge sen var det du opade dig??

Jag opades 13/9 -2010 på cftk

MVH Annika

2011-05-03 @ 22:17:31
URL: http://ankanplankan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0