Godmorgon!

(\_(\
(=' :')
(,('')('')

Godmorgon på er alla.
Hoppas ni har sovit gott, det har jag gjort.

Fick ett jättebra tips från min vän Mia som har bloggen
Lev ditt liv

Blanda 1 dl bladspenat med en avocado.
lite selleri, citron och lite vitlök. 2 msk vatten.
Kör det i en blender



Jag för min del brukar få ett "sockersug" på eftermidagen.
Jag ska prova den här drinken från och med idag.
Så får jag se om mitt sockersug försvinner.



Ha en bra dag alla och lev väl.

Kram // Nettan






Min andra blogg Nettans Pyssel)*



Dela


Kommentarer
Postat av: Synnöve

Godmorgon på dig. Det lät gott det där med avocado. Måste prova tror jag.

Skadar inte att byta ut det söta mot något annat faktiskt :))



kram på dig.

Synnöve.

2011-09-01 @ 06:10:49
URL: http://nabolandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0