SKILLNAD!

Det har blivit en stor skillnad sen MAJ 2010 till nu.

På den här bilden som är från Thailand, hade jag ett BMI på 36.
J
Den här bilden är tagen i Januari 2011!
Lite SKILLNAD eller hur!
*********************************************************
Idag mår jag jättebra, jag har flera kilon kvar.
Kanske 10 kg, som jag hoppas att det ska vara klart
till sommaren!?

Eftersom jag är diabetiker, så är det inte alldeles lätt, att kombinera
insulin och mat.
Jag har ju diabetes typ 1. Så insulin måste jag använda.
Men jag har minskat insulinet med hälften,
dessutom har jag tagit bort mediciner för, för högt
blodtryck och för ,för höga blodfetter!
**************************************************************
Innan du lämnar den här sidan, lämna gärna
en komentar, så blir jag glad!

Ha det så gott alla // Nettan



Min andra blogg Nettans Pyssel)*



Dela


Kommentarer
Postat av: Nett

Tjusigt det blev :) Kram

2011-02-16 @ 17:13:42
URL: http://www.enkoppkaffe.se/
Postat av: Pialotta

Nu så här är jag :) Det funkar så bra :)

2011-02-17 @ 12:03:50
URL: http://caffepaus.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Bra kämpat med vikten , hur bär du dig åt ? :)

2011-02-19 @ 05:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0