"Det goda livet"

Som ni kanske förstått, så tycker jag om att baka.
Jag kan ju inte äta så mycket av det GODA.

Nu har jag hittat jättebra formar till muffins, för små magar,
och för mig som har liten magsäck.



Det här är formar som brukar finnas på hamburgerier till katshup och dyligt.
Jag köpte dom på en grossistfirma.



Jag gjorde mina MINIMUFFINS, lite nyttigare.
med mindre socker, hade även topping på med philadelfiaost och en aning florsocker.
Blandade vetemjöl med grahamsmjöl.

Men du kan göra som du vill.
Om man har större magsäck än jag får man ta två eller fler :-))


Idag cyklar min man med sällskap till Stockholm
För det" goda livets skull"
En liten nätt resa på 663 km, på 4 dagar.
Jag och en till hämtar upp dom med bil, på onsdag.
Dom får åka bil hem  :-))



Här är min man med sällskapet.






Nu har våra fåglar flugit från boet sitt. fick  några bra bilder
innan dom stack iväg!



det här är " fru flugsnappare"



Här är samma fågel med mat i mun.


Här är både herr och fru flugsnappare


Här tittar första ungen på den "stora vida världen"



Själv går jag gärna en promenad.

Ta vara på det goda livet och lev väl.
Kram // Nettan





Min andra blogg Nettans Pyssel)*



Dela


Kommentarer
Postat av: Mia

Vilka pytte små formar..Så gulligt.. Riktigt barnformat..för små magar...

Härliga bilder du har o vila ögonen på..gillar gillar..

Ska bli så trevligt o träffas live...

Kramen Mia

2011-07-04 @ 08:25:02
URL: http://www.levdittliv.se/
Postat av: Nett

Häftiga små formar, är ju perfekt att ha sådana hemma :) Kram

2011-07-04 @ 20:10:37
URL: http://www.enkoppkaffe.se/
Postat av: JD | sextiofem kilo ska bort

vilka smarta muffins :D



hehe ja det går undan ibland! jag har gått ner 48,5 kg hittills. men jobbar på :)

2011-07-04 @ 20:32:22
URL: http://josdil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0