" Livets goda "

Vi ska ta till vara på " Livets goda" !
Vilken är ditt "goda" i livet?
Jag tar tillvara på naturupplevelser, fotografering,
mina barn, bonusbarn och barnbarn,
god mat, goda bakverk,
Det finns säkert mycket mer också....

Idag har jag bakat MiNIMUFFINS eller MINICUPKAKES





Det finns säkert uppsjö av olika recept att prova.




Om man har en liten magsäck som jag, så räcker det med en,
men om man har normalstor, får man ta två!



Vi brukar ofta vara i naturen, då tar vi med kaffe, och kameran.



Den här  utsikten titta vi på, när vi drack vårt kaffe i skogen.
Bilderna är tagen med mobilkameran.



Ät nu inte så många muffins nu!



Ha det så gott alla, och lev väl!
Kram // Nettan



Min andra blogg Nettans Pyssel)*



Dela


Kommentarer
Postat av: Pialotta

Underbart Nettan.. vi är nu två om det goda livet.. ungefär samma intressen som du:)

Kram o finfina bilder :)

2011-06-08 @ 12:33:48
URL: http://caffepaus.blogg.se/
Postat av: Zarah

Mitt goda i livet ser ut ungefär som ditt. Naturen blir viktigare för varje år för mig, jag njuter verkligen av naturen så här års. Kulturen är viktig också, teater, litteratur, film, musik, ja, det finns mycket kul. Det gäller att finna sin egen nisch.

2011-06-08 @ 18:43:47
URL: http://verandan.svenskablogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0