Efter dumpningen, och lite annat smått och gott!

Tänkte visa en bild på mig när jag ramlade efter att jag DUMPADE



Som jag har talat om, så svimmade jag, när jag dumpade.
satt på toan och ramlade av stolen.
Fick en riktig BLÅTIRA, som sitter i än!

****************************************************************

Jag vill berätta vad jag äter under en vanlig dag.

Börjar dagen med Kaffe och ett SMÖRGÅSRÅN med mjukost.


Eller en annan god ost.

Sen efter ca. en timme ungefär äter jag gröt.



Eller fil med mussli.

Lunch och middag är ungefär lika.



Mellan målen blir det frukt och eller yougert.

För att förgylla tillvaron lite kan det ibland bli ett glas vin, till maten
eller på kvällen. Dricker ogärna öl, det går inte bra
för min "lilla" magsäck.

        De små bilderna är klickbara
Är ute och går nästan varje dag!

Ha det gott alla och lev väl// Nettan



Min andra blogg Nettans Pyssel)*



Dela


Kommentarer
Postat av: Nett

Maten ser ju underbart god ut, men blåtiran var det värre med. Kram

2011-03-19 @ 14:38:20
URL: http://www.enkoppkaffe.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0