Fynd på Tradera!

Eftersom jag nu har gått ner så pass mycket i vikt,
så har jag "handlat" en del på tradera.
Tycker det är bra, eftersom jag  går ner och ner.
Det blir ju inte så dyrt då, sen tycker jag att det är SÅ kul, när jag ser
att jag kan ha kläderna.

Jag ska visa vad jag köpt.

Kjol från Benetton     Klänning från Esprit

En till klänning från Esprit   Klänning från Zoul


 mocka jacka     Jacka från Filippa K


Allt det här har jag bara betalat ca 300 kr för.
Det kallar jag FYND 

BILDERNA OVAN ÄR KLICKBARA


Om jag hade pengar så skulle jag vilja köpa nytt.



Fast jag är nöjd med mina fynd.
Som det är nu när jag går ner, så tycker jag att det är ett VÄLDIGT bra altenativ.



Idag är det en riktig regnvädersdag, då passar det bra att
pyssla inne.
Fast det förståss, var ute och tog lite bilder till FOTOTRISS
som är i morgon, jag visar det på min andra blogg, ni är välkommen att titta på det.



Ha det så gott alla, och lev väl!

Kram // Nettan





Min andra blogg Nettans Pyssel)*



Dela


Kommentarer
Postat av: Barnens Hjältar

300 är ju superbilligt! Jag fyndar med på tradera då och då :-)

Ha en underbar söndag!

2011-05-15 @ 14:05:16
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: Åsa

Vilka fina kläder du fått tag på och vad BILLIGT!

Tradera är min räddare nu när jag växer ur kläderna så fort, jag har också gjort några fynd på Tradera men framför allt har jag fått bra betalt för kläder som varit för stora!

Nu väckte du mitt intresse så nu ska jag gå in på Tradera och kika lite!

Kram

2011-05-15 @ 14:58:09
URL: http://asa7208.blogspot.com
Postat av: Pialotta

Visst är det förträffligt bra att fynda som du gör.. jag borde vandra mer i second handbutikerna som är ganska så många runt min stad.

Ha de gott kramiz Nu ska jag kolla din Triss:)

Postat av: Pialotta

Visst är det förträffligt bra att fynda som du gör.. jag borde vandra mer i second handbutikerna som är ganska så många runt min stad.

Ha de gott kramiz Nu ska jag kolla din Triss:)

Postat av: Levdittliv

Halloj!

Supersnygga kläder du köpt..Kalas billigt..

Det är kul att byta garderob men de blir dyrt med åren..jag har bytt min några gånger under årens lopp....



Önskar dig en skön kväll/Mia

2011-05-18 @ 17:45:21
URL: http://levdittliv.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0