Middagsmat och annat

Idag åt vi en jättegod middag, som jag vill dela med mig av.

Det var en sallad på Quinoa, småhackadde
paprika, salladslök,lite purjolök, och torkade aprikoser.
Till det Älgkött.



Jag äter också flera mellanmål/ dag.



Det kan bestå av det här, Kaffe, smörgås och en lite yougert.



En annan maträtt vi åt härom dagen var
Rökt fisk , och en superlätt och god citronsås, receptet på den
såsen kan du titta på i ett tidigare inlägg.



Du glömmer väl inte bort att SKRATTA, det förlänger ditt liv!



Här kommer en skön bild från Marstrand, vi gick runt
hela ön, det blev många promenader när jag var där nere.
Där går mina vänner Monica och Eva.



Här är ett av mina Traderafynd, som jag gjort.
En klännig från Esprit, för endast 70 kr!

Ha det gott alla, och lev väl!
Kram // Nettan



Min andra blogg Nettans Pyssel)*



Dela


Kommentarer
Postat av: Zarah

Spännande maträtter du presenterar, jag ska söka vidare om jag finner utförligare recept också. Till älgköttet, visst har du ris eller är det möjligtvis couscous?



Tradera, ja, där har jag funnit många fina kläder, både nya och lätt begagnade till bra priser. Allt passar inte perfekt,men det tar jag, för det kostar inte sååå himla mycket.

2011-05-19 @ 09:21:35
URL: http://verandan.svenskablogg.se/
Postat av: Zarah

Absolut du får länka till min blogg! Det gillar jag... :-)

2011-05-20 @ 10:44:38
URL: http://verandan.svenskablogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0